Subject: N22172: NOTAM A2252/24 väljastatud (ID:22172)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 13:33:29 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22172 alusel, mis saabus meile 04-09-2024 
10:25, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2252/24
(A2252/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/092/5749N02651E005 A)EETT 
B)2409130300 C)2409131300 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2403B ESTABLISHED DUE 
TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 575008N 0264350E - 575014N 0265143E - 
574859N 0265359E - 574819N 0265400E - 574721N 0265824E - 574605N 0265431E - 
574655N 0264623E - 575008N 0264350E. ALL AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED 
AIRCRAFT) ARE PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA WITHOUT AUTHORISATION 
FROM ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION FOR ENTERING THE 
AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5382 3704. RESTRICTION DOES NOT APPLY 
TO SAR, HOSP, ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD FLIGHTS. F)SFC G)9200FT 
AMSL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.